
Participa a l’Assemblea General 2025 de la FAC!
Inscriu-te a l’Assembla General 2025 en aquest enllaç.
Des de la Federació d’Ateneus, convoquem pel proper dissabte 22 de març, al Casino La Unió de Vidreres (Carrer Catalunya, 15 – Vidreres), l’Assemblea General 2025, el màxim òrgan de decisió de la FAC que es reuneix una vegada l’any, i compta amb la participació de representants de tots els ateneus federats per opinar i decidir com ha de ser la Federació que volem de cara al futur.
PROGRAMA:
9.00h Arribada i esmorzar
9.30h Inici de l’assemblea ordinària
12.30h 3a sessió de la Taula de Lideratge: El relleu a les juntes directives
14.00h Dinar
Inscripcions a través d’aquest enllaç.
TAULA DE LIDERATGE:
- Sessió a càrrec de Clara Vergés, formadora en habilitats i educació, consultora, experta en selecció, RRHH i psicòloga.
- Objectius jornada: Conèixer les principals tendències de la societat d’avui dia i empoderar les juntes directives d’eines pràctiques per al dia a dia.
- Premisses: Els exemples i dinàmiques de treball contextualitzades en el món associatiu i, a més, es farà una presentació vinculada a la realitat associativa per a una transferència pràctica.
- Un cop finalitzada la jornada, s’elaborarà un document amb les línies de treball.
DOCUMENTACIÓ:
- Descarrega’t aquí la Convocatòria a l’Assemblea General Ordinària 2025.
- Descarrega’t aquí l’Acreditació del/la representant del vot de l’entitat per l’Assemblea General Ordinària (Cal portar el full segellat i signat el dia de l’Assemblea).
- Descarrega’t aquí la Delegació de vot.
La resta de documentació vinculada a l’Assemblea estarà disponible uns dies abans de l’esdeveniment a l’apartat Documents de l’aplicatiu Gestió d’Entitats.