Nou programa de gestió d’entitats
L’aplicatiu de gestió d’entitats és el nou programa desenvolupat pels Serveis informàtica de la Federació d’Ateneus (SiFAC), que neix amb l’objectiu d’oferir a als ateneus la capacitat de gestionar la seva entitat des d’una sola plataforma, pensada en les necessitats de cada espai, i que com punt de partida, s’ha centrat en el més important d’una entitat: les persones involucrades.
Per aquest motiu, la primera versió permet gestionar altes i baixes de socis i sòcies, el control del pagament i seguiment de quotes i ingressos, i reserves d’espais, entre d’altres. A més a més, organitza, mitjançant grups, el personal, els voluntaris i voluntàries, les persones participants de les seccions, o el que cada entitat consideri. La finalitat és poder gestionar tot el que envolta a un ateneu, i això s’anirà assolint amb el llançament de pròximes versions.
Tot plegat ha estat amb un disseny intuïtiu i àgil perquè tothom, independentment de les capacitats informàtiques de cadascú, la pugui fer servir d’una manera eficient.
Per a sol·licitar l’aplicatiu poseu-vos en contacte amb suport@sifac.cat