
Torna el ‘Camins d’Ateneus’ amb una ruta entre vinyes: vine a descobrir l’Alt Penedès!
Inscripcions a la ruta Camins d’Ateneus: Alt Penedès mitjançant aquest enllaç.
Diumenge 1 d’octubre, a les 8.30h, es durà a terme la nova ruta Camins d’Ateneus, que passarà per Subirats i el Pla del Penedès.
Una ruta circular de 10km aproximadament que, en una agradable caminada entre vinyes, ens permetrà conèixer el Centre Cultural i Recreatiu de Can Cartró, el Centre Cultural i Recreatiu de Ca l’Avi, el Centre Agrícola i Social del Pla del Penedès i altres llocs d’interès del Pla de Penedès i de Subirats.
A més, en aquesta ocasió, la caminada acabarà coincidint amb l’Acte de presentació dels elements informatius dels ateneus espoliats pel franquisme, que s’iniciarà a les 13h, a l’ateneu de Can Cartró.
Aquest acte servirà per presentar els elements informatius que hem elaborat des de la FAC sobre l’espoli a l’ateneu, que expliquen la repressió que van patir nou entitats federades i les requises que se’ls van fer durant el règim franquista. Al final de l’acte, s’entregaran aquests elements als ateneus afectats.
La jornada culminarà a les 14h i, en acabar l’acte, el Centre Cultural i Recreatiu de Can Cartró organitza un dinar popular per celebrar els 90 anys de l’entitat i la finalització de les obres del cafè. El menú consistirà en una amanida fresca, paella mixta de plat principal i postre i beguda inclosos, i tindrà un preu de 20€ per persona. Per apuntar-vos-hi, o si en voleu més informació, podeu trucar al 633 33 70 84 (on caldrà que especifiqueu, també, si teniu intoleràncies).
Més informació sobre el Camins d’Ateneus: Alt Penedès
- El punt de trobada serà el Camp de Futbol de Can Cartró (lloc on podreu aparcar), a les 8.30h.
- L’itinerari comptarà amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Penedesencs i del Centre d’Estudis de Subirats (CESUB).
- El preu de l’activitat és de 5€, que es destinaran íntegrament a una entitat social local.
- Tots els participants estaran coberts per una assegurança de responsabilitat civil, i els participants de fins a 70 anys gaudiran també d’una assegurança d’accidents personals durant la ruta.
- Les inscripcions es poden fer a través d’aquest enllaç.