Diputació de Tarragona – Subvencions per inversions en equipaments culturals

Diputació de Tarragona – Subvencions per inversions en equipaments culturals

RESUM FAC: TOTS ELS DETALLS DE LA SUBVENCIÓ

La Diputació de Tarragona ha obert la convocatòria de subvencions, en règim de concurrència competitiva, a entitats sense ànim de lucre de la demarcació de Tarragona destinades a inversions en equipaments culturals o d’interès ciutadà, en béns inventariables per a aquests equipaments i en elements patrimonials (any 2023).

Quines actuacions estan admeses?

  • Obres de conservació, reforma i millora d’equipaments culturals o ciutadans destinats preferentment a usos culturals, cívics i socials amb un pressupost màxim d’execució de 25.000€.
  • Adquisició de mobiliari, equipament informàtic, altres béns mobles i altres elements que, dins el concepte de béns mobles, contribueixin a la millora de les condicions de l’activitat pròpia de les entitats i/o dels equipaments culturals, esportius, d’interès ciutadà o de valor cultural que gestionen.
  • Adquisició, millora i conservació d’elements patrimonials culturals, com ara vestuari patrimonial d’entitats, instruments musicals, elements tradicionals, etc., i inversió en plataformes virtuals o aplicatius.

Quines despeses estan admeses?

S’hi admeten les despeses pròpies de l’activitat, incloses les despeses financeres directament imputables a l’actuació i les despeses de redacció del projecte.

Queden excloses les despeses següents:

  • Les despeses de funcionament ordinari de l’entitat no imputables directament a l’actuació: lloguer de la seu de l’entitat, subministraments regulars (aigua, llum, telèfon, gas…), assegurances, manteniment informàtic, material d’oficina, tributs, etc.
  • Les despeses ordinàries de manteniment de les instal·lacions de l’entitat.
  • L’adquisició d’elements de vestuari que tinguin un ús individual, personal i/o intransferible (camises castelleres, uniformes d’orquestra, equipació esportiva…).
  • Les despeses de personal, llevat que sigui personal dedicat parcialment o totalment al projecte. En aquest cas, en la justificació s’haurà d’emplenar una declaració responsable on constin el personal adscrit al projecte, identificació de les tasques realitzades, percentatge d’adscripció individualitzada de cada treballador/a a l’activitat, l’import i la data de pagament.
  • Les despeses derivades de la compra o l’enderroc d’immobles.

Quin és el termini de presentació de sol·licituds?

El termini per presentar les sol·licituds s’inicia el 2 de juny i finalitza el 3 de juliol de 2023.

 

SI TENIU DUBTES…

La Federació d’Ateneus de Catalunya us ofereix un servei integral de tramitació de subvencions. El servei inclou:

1 – Tramitació de la sol·licitud de subvenció
2 – Seguiment del procés de la subvenció
3 – Justificació de la subvenció

Si hi esteu interessats, envieu un correu electrònic a: ateneus@ateneus.cat

Deixa el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.