
Nova identitat corporativa d’El Centre de Gràcia i 100 anys de la revista ‘Or i Flama’
El Centre Gràcia de Barcelona ha presentat una nova identitat corporativa i la remodelació integral de la revista Or i Flama. Aquesta iniciativa té l’objectiu de modernitzar la imatge de l’entitat, incrementar la seva notorietat i captar nous socis.
Una nova imatge per a un centre amb història
El canvi d’identitat corporativa d’El Centre Gràcia inclou un nou logotip que aposta per un disseny més modern, senzill i adaptable, mantenint una clara identificació amb l’entitat. Amb aquesta actualització, El Centre passa a denominar-se oficialment ‘El Centre Gràcia’, reforçant així el vincle amb el barri i l’activitat cultural i social que promou.
A més, s’ha creat una guia d’identitat visual que garantirà una coherència gràfica en totes les comunicacions, des de la cartelleria fins a les xarxes socials. L’objectiu és unificar la imatge del Centre sense perjudicar la personalitat pròpia de cada secció o activitat.
La revista ‘Or i Flama‘, renovada en el seu centenari
Coincidint amb els 100 anys de la revista ‘Or i Flama‘, El Centre ha presentat un redisseny integral de la publicació, tant en el seu format com en els continguts que tindran un enfocament més periodístic amb seccions diverses com notícies, reportatges, entrevistes i articles d’opinió.
La remodelació de la revista ha estat liderada per un Consell Editorial format per membres de la junta directiva, responsables de comunicació i portaveus de les diferents seccions del Centre, garantint així una visió plural i representativa.
Consulta aquí el número especial del centenari.