Participa als Premis Ateneus a la categoria Comunicació Associativa

Participa als Premis Ateneus a la categoria Comunicació Associativa

Des de la Federació d’Ateneus de Catalunya, us volem engrescar a participar als Premis Ateneus  a la categoria Comunicació Associativa.

Qui pot participar?

Poden optar a aquesta categoria totes aquelles iniciatives de comunicació realitzades per entitats federades entre l’1 de setembre de 2023 i el 30 de setembre de 2024. Ja sigui una revista, un lloc web, una campanya a xarxes socials, un pòdcast o qualsevol altre projecte comunicatiu, si contribueix a la difusió de l’activitat associativa, és elegible per a aquest premi.

Criteris de Valoració

El jurat tindrà en compte els següents criteris per avaluar les candidatures:

  • Coherència del projecte: Una descripció clara de les accions, activitats i objectius.
  • Impacte i resultats: L’abast i l’efectivitat del projecte.
  • Originalitat: Creativitat i innovació en l’enfocament.
  • Proposta de continuïtat: Capacitat de mantenir o ampliar el projecte en el temps.
  • Equilibri dels recursos
  • Ús inclusiu del llenguatge: No sexista, amb imatges no estereotipades.
  • Grau d’implicació de les persones associades en el projecte.

Premis

  • Primer premi: Guardó i 2.000 €.
  • Segon premi: Diploma acreditatiu i 1.000 €.
  • Tercer premi: Diploma acreditatiu i 500 €.

Premiats d’edicions anteriors

  • 2023 – 1r Premi – La Lliga Comercial, Industrial i Agrícola (Capellades) amb el projecte ‘FEM ATENEU’
    El projecte engloba tots els objectius i accions que s’han dut a terme en el Pla de Comunicació 2022- 2023; un pla global i transversal, que ha tingut en compte l’estratègia general de La Lliga i tots els aspectes comunicatius d’aquesta, amb uns objectius molt concrets, quantificables, i sobretot, realistes i assequibles. Un projecte gestionat íntegrament per persones voluntàries, amb una comissió que ha sabut integrar la comunicació dins del funcionament ordinari de l’entitat.
  • 2022 – 1r Premi – Teatre de La Peni (Molins de Rei): amb el projecte “La Peni…Cal!”
    Estratègia global de comunicació, sent punta de llança de la modernització i renovació de l’entitat, amb l’objectiu d’apropar-la als diferents segments de població de la vila per tal ampliar el públic objectiu, tot arribant a nous públics diferents als que tradicionalment acollia l’entitat.
  • 2021 – 1r Premi – Associació Núria Social (Olot): amb el projecte “Comunicació de la dinamització sociocultural del Núria Social”
    Estratègia global de comunicació en plena situació de crisi sanitària, donant a conèixer les propostes artístiques i culturals de l’entitat i intercanviant cultura de forma regular i segura des d’un enfocament popular i participatiu.

Pots consultar tots els premiats d’anys anteriors aquí.
Consulta aquí les Bases de la 35ena edició en el següent enllaç.

Deixa el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.