Aconsegueix el Carnet Rcat pels socis i sòcies de la teva entitat

Aconsegueix el Carnet Rcat pels socis i sòcies de la teva entitat

Tots els socis i sòcies de les entitats adherides a la FAC poden disposar del Carnet digital Recercat, una iniciativa de l’Institut Ramon Muntaner, la Coordinadora de Centres d’Estudis de Parla Catalana i la Federació d’Ateneus de Catalunya.

El Carnet Rcat pretén teixir comunitat cultural entre els col·lectius d’ateneus, centres d’estudis i altres entitats culturals, així que disposarà d’un paquet d’AVANTATGES I DESCOMPTES en diferents àmbits, principalment vinculats al món de la cultura.

El carnet el podrà demanar gratuïtament qualsevol soci o sòcia d’un ateneu federat, centre d’estudis o entitat cultural que formi part de l’IRMU, la CCEPC o la FAC. Cada soci o sòcia obtindrà un identificador personal i un paquet de descomptes en el sector cultural. Per utilitzar-lo caldrà obrir la imatge amb el mòbil i ensenyar el codi QR, a qualsevol establiment on es vulgui fer servir, què demostrarà que el carnet està en actiu.

Ajuda a créixer els avantatges del Carnet Rcat!

Com obtenir el Carnet Rcat?

Si voleu que els socis i sòcies de la vostra entitat es puguin beneficiar d’aquest carnet, caldrà que envieu el conveni que us adjuntem al final de la notícia signat a carnetrecercat@irmu.org, indicant l’adreça electrònica on voleu rebre les notificacions dels vostres socis i sòcies. Aquestes notificacions serviran perquè la vostra entitat pugui validar o rebutjar les peticions del carnet dels associats a la vostra entitat.

És important entendre que perquè un soci o sòcia pugui sol·licitar el carnet, ha d’estar donat d’alta a l’aplicatiu i per fer aquest pas caldrà tenir signat el conveni.

Descarrega’t aquí el conveni en PDF.

Descarrega’t aquí el conveni en Word.

 

Deixa el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.