Aconsegueix el Carnet Rcat pels socis i sòcies de la teva entitat
Tots els socis i sòcies de les entitats adherides a la FAC poden disposar del Carnet digital Recercat, una iniciativa de l’Institut Ramon Muntaner, la Coordinadora de Centres d’Estudis de Parla Catalana i la Federació d’Ateneus de Catalunya.
El Carnet Rcat pretén teixir comunitat cultural entre els col·lectius d’ateneus, centres d’estudis i altres entitats culturals, així que disposarà d’un paquet d’AVANTATGES I DESCOMPTES en diferents àmbits, principalment vinculats al món de la cultura.
El carnet el podrà demanar gratuïtament qualsevol soci o sòcia d’un ateneu federat, centre d’estudis o entitat cultural que formi part de l’IRMU, la CCEPC o la FAC. Cada soci o sòcia obtindrà un identificador personal i un paquet de descomptes en el sector cultural. Per utilitzar-lo caldrà obrir la imatge amb el mòbil i ensenyar el codi QR, a qualsevol establiment on es vulgui fer servir, què demostrarà que el carnet està en actiu.
Ajuda a créixer els avantatges del Carnet Rcat!
Com obtenir el Carnet Rcat?
Si voleu que els socis i sòcies de la vostra entitat es puguin beneficiar d’aquest carnet, caldrà que envieu el conveni que us adjuntem al final de la notícia signat a carnetrecercat@irmu.org, indicant l’adreça electrònica on voleu rebre les notificacions dels vostres socis i sòcies. Aquestes notificacions serviran perquè la vostra entitat pugui validar o rebutjar les peticions del carnet dels associats a la vostra entitat.
És important entendre que perquè un soci o sòcia pugui sol·licitar el carnet, ha d’estar donat d’alta a l’aplicatiu i per fer aquest pas caldrà tenir signat el conveni.
Descarrega’t aquí el conveni en PDF.
Descarrega’t aquí el conveni en Word.