Aina Viles i Mònica Torrent, noves vocals de la Junta Directiva de la FAC
El passat dissabte, en el marc de la celebració de la jornada Els ateneus som essencials? al Casal Cultural i Recreatiu de Castellbisbal es van presentar oficialment les dues noves incorporacions de la Junta Directiva de la FAC: l’Aina Viles de l’Ateneu Popular Garriguenc i la Mònica Torrent de la Unió Escaulenca.
L’Aina Viles, nascuda a Les Borges Blanques el 1987, és llicenciada en ciències ambientals i treballa com a tècnica especialista d’estabulari a la Universitat de Barcelona. Ha estat vinculada al món cultural des de ben petita, principalment al musical. Cantaire del Cor Eurídice des de l’adolescència i lligada als moviments socials i ambientals de la comarca de les Garrigues. És membre de la Junta de l’Ateneu Popular Garrigues des del 2014 i actualment participa del Consell de Joves de les Garrigues.
La Mònica Torrent, és nascuda el 1983 a Barcelona, però porta ja molts anys a l’Empordà. Va fer una estada de 3 mesos a Anglaterra com a voluntària on va iniciar un canvi de vida posant més valor en el voluntariat, la vida comunitària i el benestar. Va començar a treballar en el món de l’educació i en el lleure, especialment amb persones amb discapacitat i joves en risc d’exclusió social. Actualment coordina un menjador escolar i és la directora d’un casal d’estiu. És Presidenta de la Unió Escaulenca de Les Escaules des del 2019.