Vendre entrades del Festival Esperanzah! té recompensa
La Federació d’Ateneus de Catalunya ha teixit aliances amb l’edició 2017 del Festival Esperanzah!
La festa de l’economia solidària i la solidaritat se celebrarà el 13, 14 i 15 d’octubre al Prat de Llobregat i acollirà concerts i actuacions de Txarango, Leo Bassi, Zoo o la Balkan Paradise Orchestra entre d’altres, en suport de causes socials.
Amb la voluntat de donar suport a projectes socials i a cooperatives sense ànim de lucre, i fomentar l’assistència de persones amb pocs reursos econòmics, l’acord entre la FAC i el festival ofereix la possibilitat als ateneus que ho vulguin de vendre entrades del certamen. L’avantatge és que l’entitat es pot beneficiar del 50% de la venda d’entrades. Així, si cada entrada té un cost de 12 €, l’entitat s’enduria 6 €. La resta serà destinat íntegrament a projectes socials.
Les entitats interessades poden seguir els següents passos:
- Difondre la celebració del Festival Esperanzah i preguntar a la base social si vol entrades.
- Demanar entrades a través del correu info@gatsbaix.org.
- L’organització enviarà les entrades a l’entitat. Aquesta s’encarrega de vendre-les, cobrar-les i el 13 d’octubre, primer dia del festival, es realitzarà la liquidació corresponent.
- L’organització necessitarà un certificat de donació.
IMPORTANT:
- També podeu demanar entrades gratuïtes per persones que no puguin pagar 12 euros. Si voleu entrades gratuïtes per als col·lectius amb els que treballeu, no dubteu en demanar-les, per que molta més gent les pugui gaudir.
- També, podeu muntar estand de la vostra entitat al festival si us ve de gust.
Les entitats interessades en participar amb la venda d’entrades de l’Esperanzah, teniu fins al 9 d’octubre de límit per comunicar les peticions d’entrades.