Forma’t per ser TransparEnt

Forma’t per ser TransparEnt

La Federació d’Ateneus de Catalunya, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies amb col·laboració del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació – Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la Universitat Autònoma de Barcelona organitzem les sessions formatives “Sigues TransparEnt”.

L’objectiu de cada sessió és millorar les actuals pràctiques de comunicació de les entitats per a proporcionar públicament la seva informació amb qualitat i transparència.

La UAB ha activat la plataforma TransparEnt (www.transpar-ent.info). És una eina que permet a les entitats avaluar l’estat de la seva transparència, saber com millorar la seva comunicació i obtenir documents d’autoacreditació. L’aplicatiu proporciona els criteris per a què la informació sigui accessible, comprensible i així, afavorir la participació.

CALENDARI DE SESSIONS FORMATIVES 2017:

  • Dimecres 31 de maig de 2017, de 18h a 21h, al Centre Cultural Sant Vicenç de Sarrià (c/Pare Miquel de Sarrià, 8 –BARCELONA-)

Inscripcions: fins al 23 de maig

> Consulta el programa

  • Dilluns, 1 de juny de 2017, de 18:00h a 21:00h, a l’Ateneu Popular de Ponent (c/ Pau Claris, 10 –LLEIDA-)

Inscripcions: fins al 24 de maig

> Consulta el programa

  • Dissabte, 17 de juny de 2017, de 10:30h a 13:30h, al Centre Cívic Ter (c/ Can Sunyer, 46 –GIRONA-)

Inscripcions: fins al 12 de juny

> Consulta el programa

 

Inscriu-te al formulari:

La Federació d’Ateneus de Catalunya ja ha obtingut el segell de reconeixement TransparEnt 2015, com a entitat exemplar de bones pràctiques en transparència i qualitat de la informació. Amb la voluntat d’ampliar i sumar en el projecte, la FAC insta a les seves més de 170 entitats federades a participar al projecte i adaptar els continguts dels seus portals web a la normativa vigent.

Si voleu saber quin és el grau de transparència del portal informatiu de la vostra entitat, podeu fer una prova del funcionament de l’eina d’autoavaluació clicant aquí.

Us podeu registrar i fer servir l’eina d’autoavaluació clicant aquí.