EL POBLE DE LES BUGADERES
HORTA (Barcelona)
Al nord de la ciutat de Barcelona centrat per una àmplia vall hi trobem el districte d’Horta. L’antic municipi conserva en moltes zones la fesomia rural del poble que va ser: masies, torres d’estiueig i safarejos que s’enfilen per carrers costeruts fins la serra de Collserola.
El recorregut ens portarà pel nucli antic: la plaça de Santes Creus, les cases d’estiueig benestants del carrer Campoamor i la masia de Can Mariner, avui biblioteca pública.
Descobrirem el teixit associatiu amb tres de les associacions culturals que en constitueixen una de les xarxes més antigues i més característiques de l’actual barri: Els Lluïsos d’Horta, l’Ateneu Hortenc i el Foment Hortenc, tres entitats nascudes al segle XIX i que encara avui dia són una mostra de la vitalitat social d’Horta.
GRUPS AMB RESERVA PRÈVIA (MÀXIM 50 pax.) |
Preus per grup – demaneu-los a ateneus@ateneus.cat |
Opció: Només matí o tot el dia |
Aquestes tarifes no inclouen: – esmorzar i/o dinar – desplaçaments |
Des de la FAC us podem gestionar l’esmorzar, el dinar i el servei d’autocar a preus especials. |
Per a més informació: ateneus@ateneus.cat |