Presentació del nou llibre de la col·lecció “Terra d’Ateneus” sobre Sant Andreu de Palomar
La Federació d’Ateneus de Catalunya us convida a reservar-vos la data per a la presentació d’una nova publicació de la col·lecció Terra d’Ateneus.
L’acte tindrà lloc el dimecres 22 d’abril, a les 18.30 h, al Casal Catòlic de Sant Andreu de Palomar (carrer de Pons i Gallarza, 58), i servirà per presentar el llibre Republicans i catòlics. El Casinet i el Casal Catòlic de Sant Andreu de Palomar (1873-1939), obra de Pau Vinyes i Roig.
Aquesta publicació és el resultat de la recerca guanyadora de la XII Beca de Recerca Històrica “Terra d’Ateneus”, convocada per l’Institut Ramon Muntaner i la FAC, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Arç Cooperativa.
El llibre, editat per Editorial Afers, s’inscriu dins la col·lecció Terra d’Ateneus amb l’objectiu de difondre els treballs guanyadors d’aquesta beca i posar en valor el patrimoni i la història de l’associacionisme cultural català.
Ja es pot adquirir a la botiga en línia de l’editorial, com una de les novetats més recents del seu catàleg!



