
Donem la benvinguda a La Unió Vilanovina!
La Federació d’Ateneus de Catalunya segueix creixent, i tenim el goig d’anunciar que s’ha incorporat una nova entitat federada: La Unió Vilanovina – l’Acord i el Coro, una associació històrica de Vilanova i la Geltrú, fundada l’any 1861, que passa a formar part de la Delegació Territorial del Penedès.
Amb més de 160 anys d’història, aquesta entitat és un referent al territori per la seva tasca de dinamització cultural, social, esportiva i folklòrica, sempre des del compromís amb el voluntariat i el teixit associatiu local i comarcal. Entre les seves activitats, destaquen les festes populars, les activitats amb foc de caràcter tradicional com la gestió del drac de Vilanova, així com conferències, exposicions, caminades, concerts i trobades gastronòmiques.
L’arribada de La Unió Vilanovina enforteix encara més la xarxa d’ateneus compromesos amb la cultura, la tradició i el treball comunitari arreu del territori.
Podeu seguir-los a les seves xarxes socials: Instagram, Facebook i X